FOTKY | DENÍK | VZKAZY
1.DEN | 2.DEN | 3.DEN | 4.DEN | 5.DEN | 6.DEN | 7.DEN | 8.DEN

5.den - čtvrtek 17.8.2017

Ani ve čtvrtek samozřejmě nemůže chybět ranní pohled z balkonu ložnice směrem k ledovcům. Tohle se prostě neokouká.

pohled z balkonu Haus am Wasserfall

Stejně jako včera se po snídani vydáváme do Fulpmes odkud míříme vzhůru lanovkou Kreuzjochbahn. Obloha je prozatím z velké části zatažená, ale podle meteorologických prognóz by se měla oblačnost postupně rozpouštět. Vydáváme se úbočím hory Kreuzjoch směrem k chatě Sennjoch.

Obloha se opravdu postupně víc a víc čistí a tak u chaty Sennjoch již sluníčko naplno pálí.

Sennjochhutte

Čeká nás krátké stoupání do sedýlka kde se stezka rozvětvuje na vrcholovou k Nieder a Hoher Burgstalu a panoramatickou, která oba vrcholy podchází téměř po vrstevnici.

z Kreuzjochu ke Starkenburger hutte

Volíme pohodlnější panoramatickou stezku ze které se nabízí opravdu parádní pohledy do horské krajiny.

Postupně stoupáme do nejvyššího bodu trasy a jakmile se tam ocitneme, zůstáváme stát s otevřenou pusou nad výhledy které se nám tu odkryly. Na tomto kouzelném místě si dáváme delší svačinovou pauzu, jejíž většinu ale stejně profotím :-)

Pokračujeme ještě kousek dále směrem ke Starkenburger hutte, kde se nám ukazují obdivovaná panoramata opět z trošku jiného úhlu.

Zpět k horní stanici lanovky Kreuzjoch se vracíme stejnou cestou a od chaty Sennjoch již jde Hyneček po svých, což oceňuji zejména já a moje záda.

U horní stanice lanovky si dáváme zaslouženou odměnu v podobě pozdního oběda.

z Kreuzjochu ke Starkenburger hutte

A v podvečer si Hyneček vybíjí zbytky v krosničce nastřádané energii opět na hřišti u penzionu, tentokrát si na jeho řádění beru sebou foťák.

Večer pak aktuální předpovědi potvrzují, že zítra nás čeká zřejmě poslední prosluněný den, sobota už má kompletně propršet.

PŘEDCHOZÍ DEN - STŘEDA 16.8. | NÁSLEDUJÍCÍ DEN - PÁTEK 18.8.